Klachtenregeling

ComSafe Beveiligingstechniek bv. hanteert in het kader van haar werkzaamheden een klachtenbehandelingsprocedure.

Belanghebbenden kunnen hun klachten schriftelijk indienen. Dit kan via .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken). ComSafe zal de ontvangst van de klacht binnen tien werkdagen bevestigen. Indien een klacht niet schriftelijk wordt ingediend en/of niet is onderbouwd, zal ComSafe Beveiligingstechniek bv. de klacht naar eigen goeddunken al dan niet ontvankelijk verklaren.

Referentie

Wat anderen zeggen

Wij hebben nog wel eens een dringend probleem dat acuut opgelost moet worden. Dat is bij ComSafe geen probleem. - Theo

Wat anderen zeggen

Na een update bij de provider geen doormelding meer. ComSafe heeft meteen op afstand het probleem opgelost. Dat is service. - Chris

Wat anderen zeggen

ComSafe heeft altijd voor me klaar gestaan! Voor kleine of grote projecten, ze regelen alles altijd tot in de puntjes! - Bob

Wat anderen zeggen

Ze zijn altijd bereikbaar en snel ter plaatse. Ik ben zeer tevreden met ComSafe! - Angelique

Wat anderen zeggen

Alle problemen met mijn oude systeem waren écht in een mum van tijd opgelost! - Maarten

Bel mij terug



* Is verplicht

^