Klachtenregeling
ComSafe Beveiligingstechniek bv. hanteert in het kader van haar werkzaamheden een klachtenbehandelingsprocedure.
Belanghebbenden kunnen hun klachten schriftelijk indienen. Dit kan via .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken). ComSafe zal de ontvangst van de klacht binnen tien werkdagen bevestigen. Indien een klacht niet schriftelijk wordt ingediend en/of niet is onderbouwd, zal ComSafe Beveiligingstechniek bv. de klacht naar eigen goeddunken al dan niet ontvankelijk verklaren.
![Referentie](/assets/img/img-content-right.jpg)
Wat anderen zeggen
Wij hebben nog wel eens een dringend probleem dat acuut opgelost moet worden. Dat is bij ComSafe geen probleem. - Theo
Wat anderen zeggen
Na een update bij de provider geen doormelding meer. ComSafe heeft meteen op afstand het probleem opgelost. Dat is service. - Chris
Wat anderen zeggen
ComSafe heeft altijd voor me klaar gestaan! Voor kleine of grote projecten, ze regelen alles altijd tot in de puntjes! - Bob
Wat anderen zeggen
Ze zijn altijd bereikbaar en snel ter plaatse. Ik ben zeer tevreden met ComSafe! - Angelique
Wat anderen zeggen
Alle problemen met mijn oude systeem waren écht in een mum van tijd opgelost! - Maarten
![](/assets/img/sbb.png)